Går sådär

Japp idag va dagen då jag skulle ta tag i träningen igen. Men ack nej.
Vaknar och bestämmer mig för att ta en morgon promenix. Vilket jag gör. Men känner hur jag är helt tjock i gommen. efter bara några hundra meter blir jag helt kallsvettig och skakis i benen. svullnaden sitter precis vid kräkreflexen så det känns som om att jag ska kräkas hela vägen utan att vara illamående.
fortsatte och försökte och va ute i ca 40 min ändå.
Men tror jag får hoppa gymmet om dte inte blir bättre till 12-tiden.

Ska ta lite nässpray och mysa under filten och avvakta och se om dte hjälper. Nu blir dte iaf frulle o nån serie. har hela förra veckans seriearkiv att kolla igenom. kollade inte på någonting förra veckan så har o ta igen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0