Plankan kills

Efter några misslyckade försök till ett video inlägg så skriver jag ist :D babblar visst på rätt bra om allt möjligt :P

Igår då så gjorde jag ju mitt hemmagjorda lilla styrketest. Det jag glömde nämna var också att jag har gett mig in på 30-day plank challenge. Detta ska bli väldigt intressant och se om jag pallar. Hittills har det gått bra. Glömde nästan idag men kom på det för en stund sen och bara körde. Det e så lätt då du egentligen kan göra det närsomhelst du får nån minut över.  

Det mest spännande är att se om jag kommer orka detta till dag trettio :D 






Ingen träning idag. Heller ingen skit mat. Hållet mig och faktiskt ätit ca var 4e timme. Var tillboch med hungrig när jag vaknade och käka frukost kl 5.. Det händer inte ofta. Har jobbat i ett halvår och tror jag har ätit frukost... En gång??

Imon dock blir det nig äntligen att fixa gymkortet och köra lite MRL.. Om inte förkylningen (som kom tillbaka idag) blir värre. Har ingen list med hostanfall varannan sekund faktiskt.

Har ni inte sett programmet "kan du slå en pensionär?" Gör det. Såg det idag för första gången och blev grymt inspirerad..

Nu blir det nattinatti för min del. Imon är en ny dag med nya tag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0