Vill ha helg jämt !!!

Denna morgon är inte alls rolig.
Är galet trött även om jag gick och la mig innan 10 igår. och förkylningen är värre.täppt i näsan som Fan o helt slut. fortfarande svullen i gommen, men det rör sig ner mot halsen. har även ont i öronen så gissar på en öroninflammation.
Ska mesta av allt önska o va hemma idag, men så länge jag inte har någon feber så ser jag samtidigt ingen mening med det.

Vill bara va hemma o gotta mig under en filt med en bra bok och somna lite då o då. Längtar redan till helg och vet inte hur jag ska orka jobba hela veckan ;(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0