Stuck ! !

Börjar med världens sämsta blogginledning.
jag vet inte vad jag ska skriva.
 
har vart några ritkigt sega dagar denna veckan. upp Kl 4 och i säng 20.30(ca)
Inte gjort mycket mera än att jobbat o fixat hemma. Är såå sjukt trött. 
Ska iväg om nån timme igen och jobba o några timmar. men imon har jag sovmorgon :D JÄY
börjar halv 7 och pappa kör mig nog så kan åka 20 över 6 ist för strax innan 5.
 
Som sagt har inte gjort myclet det senaste. har dock kollat på Serien 90210. den senaste jag ahr maratonkollat :D
Är nu på säsong 5 och den suger inte helt faktiskt !!
 
WOW btw har bakat idag för första gången på... Ever !!
En Sockerkaka med vaniljsås OMG va god den VA..
Ska ha med en imorgon, Ska åka hem till mormor e det väl tänkt :)
 
Saknar min lille skrutt som jag får träffa imon.
 
Apropå skrutt. Jag vill ha en egen snart. Vill ge mening till mitt liv. 
Det e ju dock det hära problemet att man måste ha man te det med.. Det SUGER !!
men jag är väl fortfarande ung.. kan ju vänta sådär 15 år till el nåt :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0