Nya tag !!!

Tisdag morgon och kroppen värker... Överallt!!

Har betämt mig nu för att köra på igen.. Inte lika sten hårt och inte lika intensivt som sist men nånstans måste man börja..

Tänkte gå och köpa ett nytt gymkort på Nordic wellness igår och köra ett bodypump pass. Men ångrade mig sen när jag kom hem. Inte utav lathet och jag ska köpa ett kort. Snart.

Men jag ville testa mig själv igår och gjorde något eget slags fystest hemma igår för att se vart jag ligger i styrka för att lättare kunna se utveckling och förbättringar. 
Körde så mycket jag orkade. Gjorde allt hemma.
Situps
Omvänd situps ( ben/rump lyft grej)
Armhävningar
Rygglyft
Plankan
Biceps
Axlar
Och några till.
Tyngd på hantel 3kg

Är på jobbet nu och kommer inte ihåg mina resultat men orkade faktiskt mer än vad jag trott..

Det ska bli kul om några veckor och se vilka framsteg man har gjort.

Men det känns idag kan jag lova. Träningsvärk i hela kroppen så tror att det nog gjorde bra trots allt.
Det är inte lätt att jobba med städ när både axlar, rygg och mage värker.

Men det är en slags bitterljuv smärta. 

Kommer inte att ändra kosten så mycket just nu tror jag. Förutom att sluta med godis och skit iaf på vardagar. Och minska på kolhydraterna.

Anledningen till att jag mjukstartar lite är för att jag innan alltid he gått in så intensivt för träningen och kosten att jag snabbt tappar lustebboch orken. I vintras var jag jävligt duktig dock. Inget godis eller alkohol på 10 veckor.

Men sen kommer "ätahelgen" och då är det så jävla jobbigt att komma tillbaka.

Så försöker nu börja med att fokusera på träningen sådär maten komma eftersom. Det viktigaste just nu är att försöka äta regelbundet var 3e till var 4e timma. Kan nog blir bra detta.

Har en resa i april som motiverar mig mest just nu. När den flera tänker beach 2014 menar dem juni/juli. Jag får två månader mindre på mig. Hoppas och ber att detta håller sig nu. Behöver motiveras.

Så vill du hjälpa motivera och stötta mig gärna. Det uppskattas och behövs. Får jag några läsare snart kanske jag pressas mer till att prestera bättre.



Ett långt inlägg men tar väl igen för all dålig uppdatering innan.... NU KÖR VI !!!!'



Kommentarer
Hemlig

Jag vet att du kan klara det :D

2013-10-16 @ 17:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0