And may the odds be ever in your favor

 Får ont i bröstet och lite ångest när jag tänker på hur långt det är kvar tills Andra Hungergames filmen "Catching Fire" Kommer på bio.
Längtar som Satan..
Förra veckan började jag  läsa om boken som jag har köpt i en samlar utgåva eller vad man kallar dte (alla tre böckerna i en)
 
Sen hittade jag trailern och frå rysningar, börjar gråta av längtan till November. Känns som en halv evighet tills dess...
Hoppas min Fru hör av sog snart så vi kan se den tillsammans !! <3
 
 
Watch it and weep. Denna kommer va Lika bra som första gissar jag på.. har du inte läst den GÖR DET, NU !!
 
KÖP DEN, HYR DEN, LÅNA DEN, BESTÄLL DEN LADDA NER DEN; MEN GÖR DET NU.. Du kommer inte ångra dig !!!
 
 
 
Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0