Mys helg och huvudvärk !!!

har haft en Super mysig helg. EfterJobbet i fredags gick jag hem o duscha sen mötte jag mamma istan och sen Åkte vi hem till mormor :)
 
Åt middag kollade LetsDance Tjötade Massor. morfar berätta om mass av deras resor, mest om deras rundresa i Usa på 90-talet. Super mysigt.
Lördagen spenderades HELA dagen i trädgården i solen. Så skönt, för när man satt i lä så kunde man sitta i bara linnet. I skuggan fick man  dock ta på sig tröjan.
 
Senare på lördagen åkte vi hem till Mammas Kusin och min syssling och hade mys. Vi skratta så vi fick ont i magen.. Galet va kul vi hade.
Sen hjälpte vi Morkusin att fixa ett lager hon har.. fick massa grejjor med oss hem :D
 
 
Bästa Sysslingen EVER !!! <3 
 
Idag har varit Dagen från helvetet.
Börjar med att försova mig, springer upp tar på mig skyndar till bussen. hinner dock dra med mig en macka men hinner inte med något kaffe.. Kommer inte så jätte försent (börjar 6 va där 10 över) arbetsdagen börjar och dte går väl ganska bra tills vid 7-8 tiden då jag får väääärldens huvudvärk. Det börjar lugnt och öka succesivt hela dagen. Vid 11 tidne har jag sån huvudvärk att jag börjar må illa och tror jag ska kräkas. Vi har (tackOlov) jobbat klart halv tolv får skjuts hem, käkar och somnar, sover till typ 4, vaknar ringer upp missade samtal, tar en skål flingor, somnar igen och nu sitter jag här, har fortfarande huvudvärk men den är inte lika farlig. vet inte ens om det är vanlig huvudvärk eller migrän. har aldrig Någonsin haft det såhär förut.. Ingenting jag vill vara me dom igen...
Eftersom huvudvärken nu har avtagit så hoppas jag kunna sova och orka jobba imon med. Har varken lust eller råd att ligga hemma o va sjuk..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0