Bittersweet

 
 
Är nästan klar med Mr Fifty nu snart.. Vil inte läsa, men vill läsa ändå... Vill veta vad som händer men vill inte att det ska ta slut.. Jag läser gärna om en bra bok igen, men det finns ingenting som går upp emot första gången. finns inget som slår det. Känslan av tomhet och lite seperationsångest när man slagit ihop boken efter sista sidan, Men blir helt tom och som med en käftsmäll så slås man tillbaka till verkligheten och känner bitterheten biter tag i en. Snälla Ge mig tips på vad jag kan Läsa härnest. Funderar på att kanske försöka att ge mig på House of night igen, har lästa 2 eller 3 böcker.. kanske ska försöka igen. Mina favorit böcker Twilight Saga Hunger Games Vampire Academy Millenium serien Fifty Shades Harry potter Och säkert hundra till som jag inte kan komma på något nu. ja jag gillar att läsa böcker som inte på något sätt påminner mig om min trista verklighet. vill drömma mig bort. Till en värld som inte finns någon annanstans än i böckerna !!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0