Serie-Nörd

Skrev tidigare om att jag kollar sjukt mycket på serier.
Kan säga att jag är enSUCKER för riktigt kassa serier.
I mitt gamla jobb så hade jag väldigt mycket Fritid och hann med väldigt många serie och filmer.
 
Första serien jag drog igång och kolla på va nya   "112-Aina" sjukt dålig och Galet kul.
Älskade Även karatefylla och hoppas fortfarande på att det ska komma nya avsnitt.
Jag gillar när man vågar gå så in i helvete över gränserna så att det e på gränsen till tabu.
 
Lista på Serier jag följer (dem jag kan komma på jusst nu)
Vissa gillar jag inte egentligen men har fastnat och kan inte sluta kolla :P
 
Game of thrones
Vikings
Once upon a timer
How i met your mother
2 Broke girls
The Carrie Diaries
New Girl
Vampire Diaries
Revenge
The Borgias
m,m
 
Svenska serie
Solsidan
Karatefylla
112 Aina
Bla massa jag inte kan komma på
 
Så som det säkert märks har jag inget liv utanför datan ;) Borde inte ha tid för något annats iaf :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0