Dag två

Oavsett om jag va trött tidigt igår så kunde jag inte somna. somnade runt två, och vaknade av mig själv nu för en halvtimme sen. Får lite ångest av att vakna såhär sent. Men kom o tänka på det igår när jag skulle Lägga mig. Egentligen så är idag inte dag två. Utan dag tre.!! Det ÄR dag två på min pulver diet, men började vara kolhydrat fri redan i onsdags så egentigen har det ju gått två dagar ?. I onsdags åt jag ju bara två ägg till frukost. Sen en sallad med ägg på e.m och på kvällen en äggröra. så egentigen dag tre idag då. Fast som sagt dag två med pulver så vi räknar så ändå. Men med tanke på vad som skulle hända dag 3-4 så kanske det börjar redan idag. har även funderat på att köpa någon av Nutriletts sopppr för att även få i mig lite varm mat. Och nån sån här Bars för att få något tuggmotstånd i någon måltid!! vet dem har massa i affären nere, så när jag tar min promenix sen så kanske jag går in och kollar. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FrökenGullvert.blogg.se

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna. Detta är snarare en öppen dagbok för alla att läsa och ingen blogg. Uppskattar Pepp och stöd, men onödiga kommentarer kan du behålla för dig själv tack :D

RSS 2.0